Smer po zajedi



Zadnje čase sem očitno zajedavsko razpoložen. Ker pač nisem našel nikogar, ki bi bil tako neumen, da bi šel z mano plezat DKV, sem se moral zadovoljiti z še eno zajedo. Tokrat v Nad Šitam Glava. Smer je bila tehnično težje (V+) in krajša (300m). Soplezalec slabši fotografski motiv, a bolj gorsko izkušen. Smer pa, kot bi rekel znani Kamničan, "čista poezija". Prvi raztežaj sva ujela bolj nabito varianto, ki po mnenju Jezerjanov nosi oceno VI+. No, potiho sem si želel, da bi bila smer kaj lažja kot prvi del. In je tudi bila. Postregla je s krasnim plezanjem v kompaktni skali, z vsemi potrebnimi klini in idealnim sestopom po melišču. Na Vršiču pa občutek, kod da sem šele vstal. Spočit še za pivo v Dovju, skupaj z Tjašo(ja, spet ista) in mojim soimenjakom, njenim soplezalcem in seveda z vodstvom GRS Jezerko. Skoraj sem se tam zataknil...

3 komentarji:

kr ena pravi ...

Sam, d se ne boš v zajedavca spremenu! Dokler je sam fetiš, ni še nč narobe :)
Z GRS je treba dobre odnose vzdrževat. Vedno jih je boljš srečat v Dovju kot v steni

p.p.s. Nisi ratov bolj samovšečen :)

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala

Anonimni pravi ...

Dru
ace clansko res no.