Osp 08




Nova generacija tečajnikov, žejna alpinističnih podvigov. Lovili smo še zadnje tople dneve jeseni, ki smo jih izkoristili v plezalske namene. AŠ je imela skupno turo v veliko Osapsko steno in šola je potrebovala ljudi, ki bi tečajnike vodili čez steno. V soboto sem peljal Dejana v Medota, v nedeljo pa Katjo in Gito v Prečenje.Tako sem soboto in nedeljo posvetil pedagogiki. Komu ali čemu sem posvetil noči, pa kronika molči...V prvem raztežaju Prečenja sem bil rahlo zdelan...

4 komentarji:

kr ena pravi ...

Men si tud v prvem raztežaju prečenja čist vredu zgledov. Pa tko fajn si pozirov. A si sploh mel čas plezat? :) Škoda, k te nism nč slikala kk ročkaš gor naprej. Pa d se viseči štant tko slab vid. Pa une dva paradajza :)

Mihael pravi ...

"Komu ali čemu sem posvetil noči, pa kronika molči..." Spal si. In sanjal o Bečanu.

kr ena pravi ...

Mihael maš kr prov, spal je! O kom je pa sanjov pa ni povedov :)

Mihael pravi ...

Vse pove nasmešek.