Lov na Veverce in ostale glodalce

Tiste dni se je Matjaž pridružil skupinam dobro oboroženih ljudstev na terenu ob Ljubeljski karavli. S svetlobnim jopičem in fotoaparatom sem se jim priključil na streljanju.
Fantje, ki niso nikoli videli Kikinde, Prevlake, Bitole ali katerekoli vojašnice JLA, se oboroženi z airsoft orožjem zalezujejo in streljajo po hostah. Gre tako rekoč za odraslo verzijo Partizanov in Nemcev, ki smo se jo šli vsi v mladih letih, butasta pa se nam je zdela nekje od prehodu iz male v "zaresno" šolo. Sedaj pa je ta stvar postala ponovno popularna predvsem med skini, Hervardi in Katoliškimi ultra desničarji. No, za vse te grupe sem vedno mislil, da se družijo zgolj iz terapevtskih razlogov, saj spadajo v skupino moških, ki trpijo za plešavostjo oziroma za zgodnjem izpadanjem las.
 No, med temi fanti, ki so te dni nabirali klope po Ljubeljski hosti kakšne posebne politične note nisem zaznal. Prej bi jih uvrstil med geeke, ki so se naveličali igralniških streljačin.
Torej, po moji definiciji gre za mazohistične real life ljubitelje streljačin.
Verjemite mi, da ni zabavno laufati po hribu pri 30 stopinjah s 15 kilogramov krame na sebi. Poleg tega, da te vsakdo želi zadeti s 6mm plastično kroglico, ki pa pošteno boli.









 Najde se tudi kakšno dekle...










Torej, hvala Vevercam za povabilo in vsem ostalim udeležencem, da me niso zamenjali za tarčo.


1 komentar:

Anonimni pravi ...

norci...