Lanževica


Silvestrovali smo na Komni. Na novega leta dan pa za hitrim Tonetom na Lanževico. Glede na stanje snežne odeje in naše fizično stanje prekrokane noči, je vzpon pomenil kar konkretno turo. Tjaša je še nekako sledila, jaz sem pa dihal...



No, vreme je bilo za vikat...




Lov za koščki neba z zanimivimi oblaki...



No, tu dol sem se pa odsmučal... Količek v centru prehode se mi tokrat ni nastavil. Takoj za vogalom pa je del, kjer mi je uspelo tako mojstrsko zaviti, da sem naredil preval čez palico in komolec, in naravnal svoja rebra. No, ko sem se nadihal je šlo dalje. Pač smejanje in kašljanje za 10 dni odpade.


Tako sem letos prvič stal na smučeh .. Ponavadi sem si za prvo turo izbral nekaj bolj lepega, vseeno pa je bilo treba izkoristiti, če smo že silvestrovali na tako visokem nivoju...

Ni komentarjev: