Drevored


Zadnje čase sem se malo poglobil v drevorede. Eva je potrebovala slikovno gradivo, meni pa je bil izziv slikanje nekaj tako ne dinamičnega, kot so drevoredi.
Začel sem v parku Brdo. Švignil mimo vratarja s stojalom in kupom opreme, ter poslikal vse tri drevorede.


Začel sem z malim gabrovim drevoredom, ki je namenjen sprehajalcem. Drevored je očitno dobro saniran in pomlajen z novimi drevesi.




Sledil je glavni, dovozni drevored do gradu Brdo. Tu kakšno drevo manjka, hkrati pa tudi drevesa niso enotna. Med gabri so tudi lipe.





Meni najljubši, a tudi najbolj poškodovan, saj manjka veliko dreves je drevored kostanjev. Sama barva in oblika listev poskrbi za lepe barve in dobro vzdušje pod krošnjami.



Drevored vrbe Žalujke ob Ljubljanici, oziroma na Trnovskemu nabrežju






Logaški, Napoleonov drevored Lip in Lipovcev



Najstarejša lipa, ki pa sedaj ni del preostalega drevoreda.











Ostanki drevoreda v Gornjem Logatcu



Ne stoji kot lipov bog... Osebni strokovnjak za drevorede... :)


Ni komentarjev: