Drugi slap v Krnici


Po nekaj letih ledne abstinence sem se spravil v zaledeneli slap. Eva je pred tem led videla zgolj na logaških cestah, nekoč pa je bila celo v Mlačci. Za cilj sva si izbrala Drugi slap v Krnici.


Torej, v krnici z imenom Krnica je slap z imenom Drugi slap, ker je pač drugi, takoj za Prvim slapom, ki je pač prvi v krnici Krnica. Upam, da je sedaj vsem jasna lokacija in kam pridemo brez domišljije.


No, da sem pošteno zarjavel, kar se tiče plezerije je pokazalo že iskanje izhodišča. Parkiraš pri Mihovem domu, kjer pa zanimivo nimajo nobenega Miha, ter se od tam spustiš v Krnico.




Dostop, cca 20min... Nekako sva zmogla.



Med plezanjem sva srečala  tudi nekaj poznanih obrazov. Tu si lahko punce pogledate, kako se je treba oblečt za hribovsko plezarijo. Brilči v akciji.



Tudi Janez aka Johnny  je lepo kontrastno oblečen.





Prva deklica, Nastja je prav tako zasijala v živih barvah.


...in se odsmejala v dolino.



Evo je počasi že malo zeblo, ker sem ji varovališče umaknil iz vpadnice na varen kraj, kjer pa ji je prijetno kapljalo za vrat.


Kristina mora pa še malo delati na širitvi svoje "hribi" kolekcije....Mi bi barve!






Zadnji spust preko prvega skoka, je bil čas, da sem na sliko ujel tudi mojstrico Evo. Super slap, prave temperature in dobre ledne razmere. Recept za dober dan. Eva je komentirala, da so ji v Mlačci več pomagali z nasveti in predlogi med samim plezanjem. Jaz sem pa samo vpil iz varovališč ...


p.s. Slapove smo načeloma plezali navzgor. Ker pa imam takrat polne roke dela s cepini in derezami, ter zanimivimi inštrumenti znanimi kot ledni vijaki, slik pač ni. Pri spustih pa je več časa.


Ni komentarjev: