Bled in Sava


 Pride vikend, jaz pa po tednu, ko sem ga preživel pod geslom, spanje je precenjeno. Večer prej sva se zataknila pri prijateljih, tako da tudi glava ni bila za kakšne bolj zahtevne podvige. Ker je bilo tudi vreme takšno kot moja glava, sva se zapeljala na Bled in se po vzoru pravih malomeščanov podala na sprehod okrog jezera. Edino tempo ni bilo ravno tipično... Bila sva za spoznanje hitrejša.



 Koliko časa sem čakal, da se je sprehajališče izpraznilo, raje ne povem... No, po sprehodu in po prvih kapljah, je bil čas za vstop v reko. Sava je imela idealni vodostaj, tako da sem se podal na reko pod elektrarno v Mostah.



 Malo igranja na brzicah... in odveslal sem dalje. Fotoaparat in avto sem zaupal spremljevalki. :)


 Prvo zasedo mi je pripravila pri kampu Šobec. Slikala me je iz mostu, oziroma iz zasede. Kot sem že omenil, je bil pretok idealen, tako sem podaljšal še do naslednje postaje, pod Radovljico, oziroma Tina Raft.



Pri Fuksovi brvi pod Radovljico sem zaključil veslanje. Za hip je posijalo sonce, preden se je pošteno vlilo. No, takrat sva bila že oba na suhem...

Ni komentarjev: